Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Sofia - 7 juni 2010 18:32

Så där ja, nu har jag varit och hämtat mitt schema för mina två veckor jobb som jag har här. Kanske blir mer jobb senare, det är lite rörigt eftersom jag skall gå som vikarie för en person som de inte vet hur länge hen skall vara sjukskriven. Men mitt schema ser bra ut och det kommer att bli skönt att sluta 21.20 istället för 22.30 som jag är van vid. Jag och älsklingen möttes på stan efter det där vi köpte ett lypsyl och en ny brandvarnare. Min gamla ramlade ner från sitt kardborretakfäste och fick tokfnatt i helgen. Vi tog dessutom en sväng in till Södra Päls som skulle stänga igen och där hittade Andreas en ursnygg vinterjacka som var på 70% rabatt. Den passade honom urbra så den inköptes. Svängde även förbi Netto och kollade in utbudet av Globalknivar, det blir nog en sådan i inköp imorgon. Nu skall jag återgå till sängen och boken Mord.net


     

Andreas nya och ursnygg jacka

Av Sofia - 7 juni 2010 12:06

Idag skall jag iväg till mitt sommarjobb och hämta schema, prata om sommaren och prova kläder. Hoppas att de har ett positivit besked till mig så att jag får fler veckor än vad jag har i dagsläget. Men det kommer jag att märka. Sen skall jag och älsklingen ta en sväng på stan och inköpa några småsaker. Jag har inte varit där på evigheter så det kan behövas. Funderar även på att få förbi Netto där det säljs Globalknivar för 549 kronor och fläskfilé för 58kr/kg. Men nu skall jag försöka komma på vad jag skall äta innan jag beger mig av mot det nya sommarjobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards