Alla inlägg den 21 april 2010

Av Sofia - 21 april 2010 14:38

Jaha, snart är det den 7:e maj då min älskling fyller 24 år. Och min älsklings lillebror samt deras kusin som fyller 30 år (ja, på samma dag). Förhoppningvis är det bara Andreas som jag skall köpa en present till. Och nu till den svåra frågan. vad skall ha få? Han vet inte vad han önskar sig (nähä, så förvånande) och därmed vet jag inte vad jag skall köpa. Förra året fick han en Calvin Klein parfym men det blir det inte iår. Snälla någon, kom med förslag på vad jag skall köpa till Andreas.


Förresten så fick jag VG på hemtentan i miljöekonomi och så börjar det komma knoppar på min orkidée. Hurra.

Av Sofia - 21 april 2010 11:56

Det var väl roligt hurra. Nej inte det minsta med tanken på att det är den 21 april och jag vill ha solsken inte snö. Det skall vara vår nu och fint väder. Det skall inte komma snö från himlen. Jag får hålla mig inne så mycket som det går idag. Dock hoppas jag att mitt dammsugarmunstycke kommer så att jag kan få dammsuga här hemma. För det förra gick sönder och jag har beställt ett nytt. Jobbigt att inte kunna dammsuga och sopen tar inte hand om så mycket skräp som jag skulle vilja att den gjorde. I övrigt är dagens planer att städa lite där det går samt att skriva på en skoluppgift. Andreas är i skolan mellan 10-15 så det är ensamt här hemma utan honom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards