Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sofia - 17 april 2010 20:27

Vad heter ni? Andreas och Sofia
Hur träffades ni? På nätet
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Ja, i en liten etta
Har ni barn? Nej men två katter som är som våra barn
Har båda körkort? Japp
Isåfall, vem kör bäst? I Göteborg, jag. I Linköping, Andreas
Kommer du ihåg er första kyss? Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och Andreas oxe
Vem fyller först på året? Andreas
Vem är längst? Andreas
Vem sjunger bäst? Vi sjunger nog lika illa båda två
Håller ni i handen på stan?  Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, eller vi lärde ju känna varandra innan vi bestämde oss för att bli ihop

Blev du kär i första ögonkastet? Nära nog, helt klart väldigt intresserad iallafall

Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "fri kort"? Nej
Har ni varit utomlands tillammans? En dag i Köpenhamn
Vilket är ert bästa minne? Vi har många bra minnen tillsammans
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ser på tv tillsammans eller något sådant
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej ungefär 4 mil
Blir du lätt svartsjuk? Ganska lätt men jag jobbar på det
Brukar ni bråka? Väldigt sällan
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMA:ar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, inte vad jag vet men jag snarkar

Av Sofia - 17 april 2010 15:35

Eller snarare födelsedagskatt är Saga Orponsson som idag fyller hela tre år. Det finns ingen som tror att den skruttan kan vara så gammal. Födelsedagen firas i soffan. Många grattiskramar från Matte, Husse & Marie.


  

Av Sofia - 17 april 2010 11:58

Idag har jag en dag helt utan planer. Det enda som är bestämt att jag skall gå en sväng till Netto och på vägen slänga plastförpackningar och liknande. Andreas är i Linköping idag och kommer hem imorgon så jag har en ensam dag framför mig. Känns ganska skönt att inte ha något inplanerat utan att ta dagen som den kommer. Det blåser ute så det blir nog till att hålla sig så mycket inomhus som det bara går. Det kändes väldigt konstigt att sova ensam inatt men det gick bra. Trots att jag vid tretiden vaknade av ljud som inte skulle vara där, det var grannen som spelade hög musik. Men med ett par öronproppar i öronen så somnade jag om. Nu funderar jag på att lägga mig i soffan tillsammans med Marie och njuta av att ha en ledig dag utan måsten. Tills jag får långtråkigt och inte vet vad jag skall hitta på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards