Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sofia - 19 april 2010 21:15

Idag är det en helt vanlig kväll hemma hos oss. Vi (mest jag) har sett på Top Model och nu blir det nog ett muffins framför Hex. Det fanns en ambitiös tanke om att vi skulle ta en promenad på kvällen men eftersom Andreas kom hem sent så blev det middag istället. Men imorgon är vi "lediga" så då skall vi ta en promenad är tanke. Om vi orkar det efter att ha sprungit runt i en massa affärer. Jag tog iaf en sväng till Netto och köpte lite förnödenheter. Samt en flaska Brämhultsjuice eftersom den var billig. Ny smak som skall provas, jordgubb-apelsin.

Av Sofia - 19 april 2010 15:08

Idag är det måndag även om det enligt mig mer känns som en tisdag. Andreas är i skolan idag, han har en timmes seminarium så jag hoppas att det går bra. Imorgon skall vi ta en tur på stan och se om vi hittar något snyggt till helgens fest hos Kalle & Kajsa. Fick en rabattlapp på 25 % på Kapp Ahl så jag hoppas att de har något snyggt. Jag höll på att glömma av lunchen idag så nu lagar jag mig något litet. För övrigt fick jag inte sommarjobbet som jag sökte här, de kom inte ens ihåg att jag hade varit där på intervju. Mysko. Jag får väl jobba hemma i Göteborg om inget annat dyker upp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards