Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Sofia - 14 maj 2009 19:27

Trots min låga energi har jag ändå fått gjort vad jag planerade att göra idag. Känns väldigt skönt faktiskt. Har även rengjort mina kuddar så att de är mer vita än svarta, blev nästan en hel katt av håren från dem. Någon som vill ha en ihoptovad garnboll? Kan formas till valfritt djur? Nähä, får väl slänga det då.

Av Sofia - 14 maj 2009 14:10

Idag ligger energin inte precis på topp. Skolarbetet är ganska svårt och jag har totalt kört fast. Men jag har kommit en liten bit till på vägen och det här ska nog lösa sig. Har stekt pannkakor till lunch nu och väntar på att de ska kallna så att jag kan äta dem. Funderar på att tvätta håret under tiden jag väntar. Idag fick jag filmen jag beställde från Cdon igår. Det var snabba puckar. Har köpa första säsongen av Dexter och hoppas att den är lika bra som den verkar.

Av Sofia - 14 maj 2009 10:56

Idag bestämde jag mig för att inte ha någon klocka på ringning. Tänkte se hur länge jag sover nu för tiden om inget väcker mig. Till klockan nio sov jag idag. Viss skillnad mot när jag kunde sova till ett-två förr i tiden. Fast jag kom inte upp ur sängen förräns en halvtimme senare då båda katterna ska ha morgongos. Vädret här verkar sådär idag, tur att jag bara ska gå och handla mjölk. Funderar på att steka pannkakor till lunch idag och eftersom jag gillar dem kalla istället för varma tror jag att jag ska steka dem redan nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards