Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sofia - 6 maj 2009 15:36

Bara för att jag sa att det var skönt med lite mulet väder så har det såklart regnat hela dagen. Lite småstörande när man ska springa till tvättstugan. Jag ska snart ner och hämta tvätten och sedan ska den vikas. Tur att det finns tv att titta på samtidigt. Jag är nästan klar med veckans skolarbete vilket känns väldigt skönt med tanke på att det bara är onsdag. Återstår lite genomläsningar och inlämningar.

Av Sofia - 6 maj 2009 11:39

Nu är mitt kontrollprogram för kemikalier färdigt. Jag hoppas att det blev bra, lite svårt att veta som alltid. Nu väntar jag på att tvätten skall bli klar i tvättmaskinerna så att jag kan hänga den och sedan ta en snabbtur till Erikshjälpen. Ska ta och baka hastbullar idag också tänkte jag. Det här blir nog en bra dag tror jag.

Av Sofia - 6 maj 2009 10:41

Idag är det mulet ute men av någon anledning tycker jag att det är skönt. Kanske beror det på att jag ska dela dagen mellan att vara nere i tvättstugan och skriva kontrollprogram på datorn. Och då är det skönt med lite sämre väder. Bara det inte börjar regna så är jag glad. Känner mig pigg idag även om jag sov lite dåligt inatt, det börjar bli en ovana. Lika bra att hugga tag i det sista på mitt kontrollprogram så att jag bara har att läsa igenom det imorgon innan jag lämnar in det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards