Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Sofia - 5 maj 2009 23:34

Nu fungerar mitt nät igen. Var lite rädd att modemet hade lagt av men så var det comhem som hade problem. Tur det eftersom jag är väldigt beroende av nätet som distansstudent. Ja, annars också.


Jag är tämligen säker på att födelsedagsbarnet dricker champagne.

Av Sofia - 5 maj 2009 18:56

Idag fick jag äntligen kommentarerna på resterande inlämningsuppgifter från kursen i miljöstyrning. Jag fick en femma på hemtentan och totalt sett en femma på hela kursen. Känns väldigt bra eftersom det var det högsta betyget man kunde få på kursen. Så nu får du allt plocka fram Champagnen (jag nöjer mig med Asti Cinzano) till helgen mamma för att fira ett bra betyg och en födelsedag (iofs på torsdag).




Av Sofia - 5 maj 2009 12:38

Tänkte precis att jag skulle ta och traska ut till Willys i Hageby för att handla lite kattsand bland annat men det var ju tur att jag inte gjort det. Det har visst varit ett väpnat rån av värdetransport där ute idag och nu är hela området avstängt.

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5185249

Misstänkte nästan att det hade hänt något eftersom det först kom en ambulans och sedan en massa polisbilar på vägen utanför mig. Nåja, jag får ta en tur in till stan istället och fixa till mina glasögon som krånglar.

Av Sofia - 5 maj 2009 10:56

Usch, vad jag är trött idag. Kan iofs bero på att klockan var närmare ett när jag somnade. Hade ont i magen av någon konstig anledning. Nåja, det blev till att sova ut idag så än har jag inte gjort vidare mycket. Av någon konstig anledning så hinner jag ändå alltid med det jag bestämmer mig för att göra under dagen även om det kanske tar lite tid. Hur som helst så ska jag nu ge mig i kast med disken och sedan dammsuga här hemma. Och så blir det så klart studier idag. Ni trodde väl inte något annat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards