Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Sofia - 14 juli 2010 22:30

Idag har jag också jobbat, i nio timmar närmare bestämt. Men tiden gick ganska fort ändå. Men kroppen börjar känna av att det var femte dagen på raken, den gör lite ont. Skönt nog kan man ha variera mellan att sitta och att stå i kassan så det gör jag. Rätt mycket kunder på förmiddagen men lugnare vid femtiden då jag är van att det är en massa kunder. Svalt och skönt var det även idag på jobbet. Väl hemma blev jag ompysslad med massage av min älskling. Han sköter om hemmet när jag jobbar. Får se hur det blir när vi båda jobbar sen, han börjar sitt den 2:e augusti. Jag har fått tre veckor jobb till, det känns skönt. Och så är jag ledig helgen när Helén och Martin gifter sig så vi kan åka på bröllopet. Pratade lite med mamma på kvällen och jag är lite avundsjuk på att de kan vara på Strana i det här sköna vädret men så är det. Jag får väl överleva på något sätt. Förresten så köpte jag en till Höganäs sak idag på auktion. En stor salladsskål med hantag för 300. I olivgrönt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards