Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Sofia - 6 juli 2010 19:14

Just nu är inte humöret på topp, vilket mest beror på huvudvärk och att det har surrat en eller flera helikopters här över de senaste fem timmarna. Jag börjar bli ordentligt trött på dem och kan för allt i världen inte komma på vad de gör för något. Bortsett från att irritera mig förstårs. Idag var vi i zooaffären där vi handlade igår och lämnade tillbaka lite saker. Tycker inte om den affären så det kommer inte att bli fler besök där. Men vi köpte iallafall en fin kampfiskehane igår, en crowntail. Vidare var vi igår inne i stan  och jag besökte Change rea, de hade handla tre betala för en. I den första affären var allt utplockat i min storlek med i affären i Grandpassagen fanns det en del kvar. Så det blev fem bh och en bikiniöverdel för 1000 istället för 2900. Så nu har jag så att jag klarar mig ett tag. Synd om nästa person som har samma storlek som mig för nu är nästan allt utplockat. Sökte efter en bikiniunderdel också men de fanns bara kvar i storlek XS. Idag var vi inne i stan igen, skulle handla åt mamma på Systemet och så fortsatte vi vår jakt på det syrenfärgade porslinet från Höganäs. Fick tips om att det fanns på Åhlens City och där köpte vi två muggar och två assietter. Hade egentligen velat ha fler men det var slut. Andreas köpte en julpryndad för halva priset från Georg Jensen på NK Hem & Kök. Alldeles själv, han tyckte att den var snygg så han köpte den självmant. Haha, jag har smittat av mig.


   

          

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards