Alla inlägg under mars 2009

Av Sofia - 18 mars 2009 15:26

Hemma igen efter en promenad i solen. Det var väldigt trevligt med lite solsken och fågelkvitter. Tittade in på Erikshjälpen som hastigast men där fanns inget roligt att handla. Nu ska jag borsta katterna, nödvändigt men väldigt hårigt. Kanske blir lite mer skolarbete idag, vi får se.

Av Sofia - 18 mars 2009 10:25

Solen skiner idag igen från en klarblå himmel. Och jag har skolarbete att göra framför datorn. Men jag tänker nog hinna med en promenad också så att jag får i mig lite energi. Men först frukost och sedan möte med Helén på msn. Och så ska jag dammsuga, borsta katterna och njuta vädret. Lika bra att jag sätter lite fart.

Av Sofia - 17 mars 2009 15:51

Ute skiner solen för fullt men jag är fast framför datorn och framtagandet av rutiner. Det går väldigt trögt idag även om det långsamt går framåt. Måste bli klar idag med dem för genomläsning imorgon så det är bara att jobba på. Dock ska jag nu ta en paus eftersom min nacke och jag inte alls är kompisar. Skönt iallafall att våren är på väg nu, det känns lite bättre då med allt.

Av Sofia - 17 mars 2009 13:01

Dagen idag ägnas åt studier i vanlig ordning. Det går ganska bra faktiskt. Har fått gjort en hel del och i eftermiddag blir det till att skriva rutiner för miljöstyrning. Men först lunch, vilket jag ofta kommer på väldigt den. Idag ska jag dock komma på det i tid.

Av Sofia - 16 mars 2009 11:18

Strålande solsken när jag vaknade men som alltid försvinner det ganska snabbt. Nu börjar det mulna på även om det är ljust ute och uppehåll. Jag ska ta tag i mina skolfrågor nu tänkte jag, får se hur bra det går.

Av Sofia - 15 mars 2009 17:12

tänker jag baka lefsor. Kletigare deg får man leta efter och jag hade mjöl överallt. Men goda blev de. Nu ska jag ta igen mig lite i sängen efter dagens bakning.

Av Sofia - 15 mars 2009 11:43

Idag har jag en långsam och seg söndag. Precis som det ska vara. Snart ska jag äta brunsch men först en dusch. Kom imorse på att jag glömde tvätta fönstret i köket så det får jag göra idag istället. Tänker inte så ofta på det fönstret. Sen ska här bakas lefsor och läsa om efterbehandling av förorenade områden. Vilket är exakt lika roligt som det låter. Skämt åsido, det är faktiskt ganska kul.

Av Sofia - 14 mars 2009 19:14

Nu har jag ätit middag och tagit hand om disken. Känner mig lite piggare nu iallafall. Även om det är lite sent på kvällen för att göra några större ambitiösa arbeten. Ikväll skall jag se Melodifestivalen mot mina principer. Har sett så många deltävlingar nu att det vore synd att missa finalen. Sen blir det nog Wallander eller någon annan film. Går en väldigt bra film på fyran inatt, tyvärr börjar den 00.20 Kan varmt rekomendera America History X för er som är vakna så dags. Själv beställde jag den på dvd istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards