Alla inlägg den 15 september 2008

Av Sofia - 15 september 2008 21:55

( ) snott den här listan från en HP-medlem
(x) varit full
( ) varit i knytnävsslagsmål
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
( ) försökt köra ifrån polisen
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
( ) avfyrat ett vapen
( ) gjort egna bomber
( ) Dödat med bara händerna
( ) sett någon dö
( ) spytt i en bar
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) somnat i skolan
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
( ) kört av vägen (cykel dock)
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) varit besatt av post-it lappar
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
( ) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fyllt på olja i bilen
(x) gjort upp eld på en strand (klippor)
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
( ) hoppat fallskärm
(x ) varit förlovad
( ) hoppat från en bro
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka

(x) legat på sjukhus, fast bara i några timmar
( ) brutit en arm
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) dykcertifikat
(x) fuskat på ett prov
(x) kört för fort
(x) varit alldeles för snäll
( ) fjällvandrat
(x) badat naken

Av Sofia - 15 september 2008 21:10

En mugg O'boy borde göra att jag orkar läsa lite skolarbete till. Men jag är väldigt trött, det blir sängen tidigt idag.

Av Sofia - 15 september 2008 20:16

Idag var det en man på tv som var parfym historiker. Konstigt yrke tycker jag. Undra vad en sådan gör. Och var man utbildar sig till en sådan.

Av Sofia - 15 september 2008 18:32

Jag städar visst för mycket enligt folk. Därför blir det ingen dammsugning idag utan det får vänta tills imorgon. Jag funderar allvarligt på att byta ut kattsanden Peewee som består av träpellets så att jag slipper dammsuga hela tiden. Det är så jobbigt att kliva i kattsanden jämt.

Av Sofia - 15 september 2008 17:40

Kommer ljusstaken Harmony i rostfritt. Jag tycker verkligen att den var vackrast i rostfritt eftersom den då gör sig bra året om och inte bara på vintern. Kostar överkomliga 790 kronor. En annan nyhet är att Swing kandelaber numera även finns i högblankt. Fast där kan jag inte bestämma mig för vilken som är vackrast. Vad tycker ni? Den högblanka ljusstaken är den andra uppifrån. Det släpps många snygga och vackra saker från Georg Jensen just nu.

Av Sofia - 15 september 2008 17:33

Håhå jaja, det är måndag igen. Och det var riktigt plågsamt att stiga upp imorse. Men nu är jag iaf lite piggare. Dagens seminarium om våra pm gav inte särskilt mycket faktiskt. Kan bero på att de flesta pm var väldigt korta. Hemma behövs det en dammsugning och jag ska laga lite middag snart också tänkte jag. Tur nog har jag rester att värma upp. Sen blir det kanske lite pluggande och tv ikväll. Inga större omvälvande saker med andra ord.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards