Alla inlägg den 14 september 2008

Av Sofia - 14 september 2008 23:00

Jag funderar på att plocka bort min piercing från näsan. Jag är ganska trött på att fastna i den hela tiden. Vad tycker ni?

Av Sofia - 14 september 2008 19:26

Vad ska jag se för film ikväll? Funderar lite på att se Hål i väggen på 6:an men jag tror inte jag gillar den typen av underhållning. Fast å andra sidan borde jag ge det ett försök.

Av Sofia - 14 september 2008 15:00

Jag ska faktiskt baka chokladmuffins tänkte jag. Dock ska jag ha dem själv. Fast Marie brukar också vilja ha.

Av Sofia - 14 september 2008 13:41

NE är bara för bra med sina förslag på vad man kan ha menat när man söker översättning på ett ord. Sökte på en översättning på engelskans inshore, förslagen blev då: Kan du ha menat det svenska: finskuren, innesko, nigerer, Norge, region. Ja, men det var ju precis det jag skrev.


Av Sofia - 14 september 2008 13:36

Nu är den engelska texten om vindkraftsverk genomläst. Den var faktiskt intressant, kan bero på att den handlade om Sverige också. Jag borde dock läsa den en gång till så att jag verkligen hänger med i resonemangen. Tur nog ska vi inte ha litteraturseminarium på den. Solen verkar i vanlig ordning ha försvunnit bakom några moln. Vad mycket bloggande det blir på helgen när jag inte har särskilt mycket annat för mig. Funderar på en promenad till stan men då köper jag nog bara något onödigt. 

Av Sofia - 14 september 2008 11:25

Det spelar ingen roll hur tidigt jag tycker att jag vaknar, tiden går snabbt ändå. Måste bero på att jag slöar bort den på något eller att jag tar det mer lugnt när jag inte har bråttom. Hur som helst är lägenheten ren och nystädad och jag är mätt. Återstår bara pluggandet.

Av Sofia - 14 september 2008 10:15

Söndag morgon och jag är redan uppe. Det känns som ganska många år sedan jag sov till ett-två på eftermiddagen. Gårdagens disk är diskad och katterna har just avslutat sitt slagsmål och vilar nu istället. Dagen skall ägnas åt lite städning och plugg. Inte särskilt roligt med andra ord. Men först blir det frukost.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards