Alla inlägg den 9 september 2008

Av Sofia - 9 september 2008 23:21

Är jag vaken alldeles för sent. Men så blir det när boken var spännande och jag var tvungen att läsa ut den. Nu ska jag däremot ta och sova (som om jag inte gör det varje natt). Imorgon ska jag träffa Helén innan skolan och sedan är det föreläsning. Och på vägen hem blir det en snabbis till Erikshjälpen och kanske även till Ica. Mina bullar blev superbra, första gången jag bakade dem utan att botten blev bränd.

Av Sofia - 9 september 2008 19:29

Bullarna ligger och kallnar. Tvätten är vikt och strykt. Pastan kokar så snart blir det middag. Risoni och asiatiskt marinerad lax. Saga har snott min stol så jag får stå på knä och skriva.

Fy

Av Sofia - 9 september 2008 14:20

En ljuvlig doft av bensin från häcksaxen sprider sig in i lägenheten. Tillsammans med ett evigt surrande. Tur att jag hann skriva klart mitt PM innan det satte igång. Idag återstår det att bädda rent, baka något gott, städa badrummet, läsa de andras PM samt vika tvätt.

Av Sofia - 9 september 2008 11:18

Tvätten ligger i tvättmaskinen och jag är också tvättad. Nu återstår det bara lite frukost innan jag sätter fart med skrivandet av mitt PM. Fick ihop en sida igår så det återstår inte så mycket med tanke på att det ska vara 1-2 sidor långt. Tyvärr har jag sovit på min arm inatt så jag har väldigt ont i axeln, sådär bra när man ska skriva en massa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards