Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Sofia - 19 mars 2014 21:08

Här snöar det och har gjort under stora delar av dagen. Snöoväder är det inte men mycket snö har kommit. Det är säkert 1,5 dm snö nu. Alldeles för mycket för mig som vill ha vår och tyckte det var så skönt att jag kunde cykla till jobbet. Nu blir det till att gå och dessutom bylsa på sig som en annan Bibendum. Hemvägen var riktigt seg med snö i ögonen, vatten som rann överallt och tunga kassar att släpa på. Fick hänga allt på tork i duschen. Ikväll har jag hunnit packa ner nästan alla kläder i flyttkartonger. Jag har en del kläder, typ strumpbyxor, i korgar i expedithyllan och de tänker jag frakta som de är. Eftersom jag kommer att ha en expedithylla för kläder även i nästa lägenhet. I helgen kommer föräldrarna (mina alltså) hit för att agera monteringshjälp. Och lite flytthjälp med såklart. Och nu är jag så trött av allt packande, det tär verkligen på krafterna att jag tänker stoppa ner mig i sängen med min bok och sedan sussa så sött. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards