Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Sofia - 5 mars 2014 20:54

I måndags gjorde jag slutlikviden på lägenheten och fick nycklarna så nu är den äntligen min. Känns skönt även om det inte känns på "riktigt" förrän jag bor där. Igår åkte jag dit och tog mått på väggar och liknande. Först var jag iofs i Uppsala på en dag om kemikalier och sedan tog jag tåget till Heby. Det har varit mycket resande de senaste dagarna så idag har jag mest varit trött. Ägnar kvällarna åt att röja så att det ska gå fort att flyttpacka sedan. Målet är att allt ska vara röjt nästa vecka så att det bara är att slänga ner i flyttkaronger sen. Och vissa saker i papperspåsar. Måste köpa fler papperspåsar. Har gjort en beställning på möbler till nya lägenheten hos Ikea. Blev ganska dyrt men då beställde jag även hemkörning och inbärning. Slipper jag kånka på det själv. Nu ska jag faktiskt gå och sova, jag är väldigt trött idag. Fast det brukar inte innebära att jag somnar snabbt ändå.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards