Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Sofia - 28 maj 2012 20:22

Nu är det måndag igen, veckorna går verkligen fort. Idag tog jag min nya svarta cykel till jobbet. Fast så svart var den ju inte upptäckte jag, den är gul, av allt frömjöl. Gick jättebra att cykla på den och den är väldigt bekväm. Fast den hjälper tyvärr inte mot min döda kondis. Lever i tron att om jag cyklar 5 km om dagen så kommer kondisen bli bättre. Och så regnade det på vägen hem, men det gör det nästan alltid när jag ska hem.


I övrigt har det varit en ganska normal måndag. Jag har fått ganska mycket gjort på jobbet och när jag kom dit imorse hade Tanja knutit fast två ballonger i min besöksstol och lagt en uppmuntrande lapp på min dator. Sådant behövs på måndagar. Imorgon ska vi på sommarfest på ett hemligt ställe. Undra om vi ska vara inne eller ute och hur mycket kläder man ska ha på sig. Jackan åker med iallafall. Och en varm tröja. Behöver sy några stygn i min tunika jag tänkte ha imorgon, den blir lite väl urringad annars.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards