Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Sofia - 24 mars 2012 18:35

Idag är det nio månader kvar till julafton, vilket man inte får säga så här års. Men jag får faktiskt det, för jag är myndig. Och när man pratar om julen så är det ju en tanke som slår en innan alla andra. Kommer julmobilen från Georg Jensen att vara snygg iår också? Och jag kan lugna alla nyfikna genom att säga att det är den. Iår har de dessutom slagit på stort och har två julmobiler, årets och så en special edition.


   



Av Sofia - 24 mars 2012 10:40

Idag är det lördag, solen skiner och jag är utsövd. Det känns som en bra start på helgen. Fast den bästa starten var igår, vi såg Thåström på Flygeln. Det var en upplevelse och överlag var konserten jättebra. Jag har lyssnat på hans musik sedan högstadiet så det var en dröm att få se honom live. Bäst var helt klar Du ska va president och Ingen sjunger blues som Jerry Lee Pierce. Mina fötter var däremot ganska trött efter att ha stått så länge. Men det får man leva med. Idag ska vi åka till Ingelsta och köpa vårblommor till balkongen. Det ser så tråkigt ut där ute nu. Så jag ska göra klart det sista här hemma innan vi ger oss av.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards