Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Sofia - 17 mars 2012 16:28

Det är flera månader sedan jag skrev här, mest för att jag inte tycker att mitt liv bjuder på så mycket spänning just nu. Men å andra sidan kan jag skriva ändå. Idag har vi en hemmahelg, först tänkte vi ta en promenad på stan men min fot gör jätteont om jag belastar den. Jag halkade på en isfläck förra torsdagen när jag gick från Gullmarsplan och till vårt Stockholmskontor. Då kände jag inte så mycket av det, det gjorde lite ont och mina byxor sprack men nu känns det desto mer. Förmodligen för att jag gick till och från jobbet i onsdags och då överansträngde foten. Så nu går jag helst inte alls. Ska ändå försöka styrketräna imorgon, då belastar man inte foten så mycket.


Idag ska vi äta indisk mat, ska bli spännande och se om det blir lika gott som det luktar. Vi gör Murgh Makhani eller indisk smörkyckling som det också kallas. Igår blev det amerikansk middag, mac and cheese. Gott gott.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards