Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

En liten uppdatering från mig

Av Sofia - 31 juli 2012 20:25

Min mamma efterlyste en uppdatering från mig. Det är väl i stort sett bara hon som läser bloggen men jag får väl skriva för hennes skull. Idag har vi ett enormt omväxlande väder här i Enköping. Ena stunden skiner solen, nästa vräker regnet ner och ibland regnar det trots att solen skiner. Det regnade när jag cyklade till jobbet och när jag cyklade hem. Och just nu vräker det också ner. Tur att jag har både regnjacka och regnbyxor även om jag inte hade mig mina byxor idag. Annars rullar det mesta på som vanligt, jag jobbar på dagarna, lagar mat på kvällarna, läser böcker och sitter vid datorn. Inget uppseendeväckande alls. Men till helgen händer det något roligt, då ska vi på Kalle och Kajsas bröllop utanför Kungsbacka. Om vi hittar dit vill säga, det ska visst vara rätt svårt. Men vi får ta med oss en karta så ska det nog gå bra. Riktigt roligt ska det hur som helst bli. Hoppas bara att jag kommer ihåg att packa ner min klänning, annars blir det lite jobbigt.

 
 
Ingen bild

mamma

31 juli 2012 21:31

Tack för att du tänker på din gamla mor!!

 
Kajsa

Kajsa

31 juli 2012 22:44

Ja, glöm inte klänningen! :D

Ska bli såå kul!

Och du som tar så himla fina bilder, vore kul om du fotade lite extra under den dagen och delade med dig av dina bilder sen! :)

http://doucare.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 11 maj 2014 16:35

I onsdags fyllde min älskade Andreas år, hela 28 år gammal blev han. Andreas föräldrar kom och hämtade mig på stationen och sedan åkte vi hem till vår lägenhet och åt hämtmat från Indra. Det är så gott med indisk mat. Egentligen hade jag planerat att...

Av Sofia - 2 maj 2014 17:12

Igår ringde Anna och frågade om jag ville följa med på hantverksmässa till Sturefors, Linköping. Och eftersom jag både hade hunnit duscha, klä på mig och inte hade något inplanerat för dagen följde med. Hon hade med sig sina två barn. Vi åkte till St...

Av Sofia - 16 april 2014 10:14

Nu har jag ju inte skrivit på ett tag. Men det händer så mycket på dagarna att jag inte hinner med. Nu är jag i Norrköping för imorgon bär det av till Göteborg. Tidigt ska jag och katterna ta tåget. Idag ska jag jobba hemifrån, jag har en del inläsni...

Av Sofia - 1 april 2014 21:23

Just nu är jag för trött och seg för att skriva ett längre inlägg så ni får hålla till godo med bilder från helgens Earth Hour på Stora torget i Enköping.                          ...

Av Sofia - 26 mars 2014 20:45

Jag har nästan hela mitt liv, eller i alla fall i många tyckt mycket om glas. Och då menar jag inte vanliga drickglas utan vackra glasprodukter från de svenska glasbruken i första hand. De få som nu är kvar. När jag var 11 år var jag i Växjö på Orref...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards