Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Sofia - 10 juli 2012 20:41

Egentligen så går sången så här: Å regn, regn, regn öste ner, ner ner så Nasse måste ösa. Men någon Nasse är jag inte så jag får sjunga om mig själv istället. För regnar det gör det, i kollosala mängder. Det fullkomligt vräker ner. Jag har en pall som ligger i bilen och som jag borde ta in och skruva ihop men med tanke på nederbördsmängden känns det inte aktuellt. Det fullkomligt vräkte ner idag när jag skulle cykla hem från jobbet (regnkläderna låg kvar hemma) så jag var våt in på bara skinnet när jag kom hem. Så nu hänger alla kläderna på tork i badrummet. Passade på att handla lite mat efteråt men jag glömde cirka hälften av varorna, kan bero på att jag handlade på tom mage. Så jag får ta det en annan dag. Skulle köpa lax men frysen var trasig så det fanns ingen lax och så skulle jag köpa jordgubbar på väg ut från affären men då hade försäljarna redan hunnit plocka ihop. Får bli jordgubbar på hemvägen imorgon om det inte regnar. Tur att jag inte har semester nu.


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards