Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Sofia - 24 maj 2011 18:54

Idag kom det en tjej och köpte vårt ena soffbord, det större av dem. Så nu är jag/vi av med ett soffbord och nu återstår bara det andra. Som vi nu har monterat upp för ett soffbord måste vi ha. Det nya hämtar vi på söndag, tredje gången gillt för oss att köpa soffbord. Hoppas verkligen att det blir bra, lagom i storlek och snyggt. Jag ska köpa en till klösmöbel till katterna att ha på balkongen så att de kan ligga bekvämt och kika på livet utanför. Först tänkte jag köpa en golv-tak klösmöbel eftersom de tar så lite plats men kom på att det är enormt jobbigt att montera upp och ner den varje gång det regnar. Så det får bli en lite mindre klösmöbel som vi kan bära in när det rengar. Tror jag ska köpa en grå den här gången, så kan vi ha den i sovrummet när den inte står ute och så kan vi flytta sovrumsmöbeln, som är mer av en pinne till hallen. Nedan visas de två olika modellerna jag funderar på att välja. Den enda är 7 cm högre än den andra.



   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards