Alla inlägg den 7 december 2011

Av Sofia - 7 december 2011 20:12

Nu har jag blivit sådär kass på att skriva på bloggen igen, det är ju en hel vecka sedan jag uppdaterade senast. Skärpning kanske. Nåja, vi får se om det går bättre. Dessutom är jag ju med i julswappen så det går åt mycket tid till att uppdatera den om mina paket. Idag fick jag till exempel en snögubbe i en snöglob, en sådan där som det snöar om man vänder på. Den får mig att tänka på snögubben i en Pixar kortfilm så den får följa med mig till jobbet och sprida lite glädje. Imorse hade vi snö på marken men det mesta verkar ha tinat under dagen. Fast nu kanske det kommer mer inatt eller under morgondagen. Vilbergen ligger lite högre upp än de centrala delarna av Norrköping så snön ligger kvar här lite längre. Annars knallar livet på i vanligt tempo, fast det har jag inte så mycket emot. Läser just nu boken Hungerspelen så jag sätter mest med näsan klistrad i den när jag kommer hem. Fast nu måste jag ta och koka pasta till morgondagens matlåda.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards