Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sofia - 18 september 2010 13:14

Jag tog en tur ut till Hageby och det är inte klokt vad det regnade. Tur att jag hade både paraply och jacka. Köpte diskbortsrefiller på Ica och sedan gick jag till Arken för att hämta ut min gratis kattsand. Man får nämligen ett paket Ever Clean gratis om man lämnar in sin tomma påse från livsmedelsbutiken. Och eftersom vi nyss hade bytt från Eldorado så hade vi tomma påsar hemma. Lyckades till slut hitta rätt sort också samt en spade till just denna sandsorten, dock utan pris. Och något pris hittade de inte i kassans dator heller men efter lite om och men fick tjejen reda på att spaden skulle man få på köpet om man köpte 10 kg och att erbjudandet började nästa vecka. Men jag fick ändå köpa spaden billigt eftersom hon tyckte att det var deras fel att den hängde framme redan nu utan någon skylt. Tack tyckte jag och tog bussen hemåt. 6 kilo kattsand är ganska tungt nämligen. Hann även med en tur till Erikshjälpen vilket resulterade i fem Höganäsmattallrikar i Veronagrönt. Nu skall jag snart byta om, sminka mig och åka mot Linköping.

Av Sofia - 18 september 2010 10:22

Hu, det regnar väldigt mycket idag och det är dessutom allmänt grått. Och jag som behöver gå ut och göra lite ärenden. Tur att jag äger både ett paraply och en vattentät jacka. Så det här skall nog gå bra bara jag inte kliver i en massa vattenpölar. Jag tänkte snart ge mig iväg så jag skall lämna datorn, ta hand om disken och bädda klart sängen. Fast då måste jag först köra bort Saga från den.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards