Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Sofia - 19 augusti 2008 23:52

med mamma blev det idag. Eftersom jag var för slö för att se något tänkvärt blev det två tecknade filmer med kattdjur. Först såg vi Ice Age och därefter Lejonkungen. Saga gjorde oss sällskap under Lejonkungen, hon tyckte nog att det var roligt med lite teckande släktningar. Imorgon kommer två fjärdedelar av familjen Olsson hit på fika så det blir till att klä på sig innan tolv.

Av Sofia - 19 augusti 2008 18:40

Jag tänker och funderar på om jag ska köpa en sådan här ljusstake för de pengar som är över från min födelsedag. Den är oerhört vacker och något jag knappast själv skulle lägga pengarna på med tanke på att den kostar lite över tusenlappen. Men jag har ännu inte bestämt mig. Kan vara roligt att kunna köpa något dyrt i höst också när livet känns allmänt ledsamt och regnet vräker ner utanför fönstret.

Av Sofia - 19 augusti 2008 18:28

Nu har jag äntligen lagt upp fem par jeans. Fem par, det är mycket det. Det känns skönt att få det gjort innan skolstarten igen. Nu vankas det snart middag, det ska bli mixed grill och potatissallad samt ugnsbakad vitlök. Smaskens förhoppningsvis.

Av Sofia - 19 augusti 2008 17:59

Jag har klippt till och zick-zackat fem par jeans. Det enda som återstår är att sy upp dem. Ska bli skönt när det blir klart och jag slipper sticka mig på fler nålar. Det är ett riktigt inne-väder idag, ute regnar det och är allmänt grått. Katterna spenderar dagen slöandes i varsin fåtölj, det ser riktigt skönt ut.

Av Sofia - 19 augusti 2008 15:49

Dagens planer var att baka kaka och lägga upp jeans. Det enda jag har genomfört av planer var att baka en kaka och sanera köket. Återstår alltså att lägga upp jeans vilket jag tycker är oerhört tråkigt. Kan bero på att jag hela tiden skjuter på det också. Alltså, först ska jag leta upp ett recept till middagen ikväll och sedan ta tag i jeansen så att det blir gjort någon gång. Slut på undanflykter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards