Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Sofia - 1 augusti 2008 23:26

Tänkte stoppa ner mig i sängen nu och läsa klart min Lotta-bok. Måste vara pigg imorgon så att jag orkar dammsuga ovanvåningen (det blev inte av ikväll) samt plocka ur diskmaskinen. Och så ska jag i vanlig ordning jobba. Natti.

Av Sofia - 1 augusti 2008 22:10

En våning dammsugen, då återstår bara den där uppe. Men först några minuters paus. Det är varmt att dammsuga men fint blir det.

Av Sofia - 1 augusti 2008 20:40

Tvättmaskinen är i full gång i vanlig ordning, det är tredje maskinen lakan jag kör idag. Vill egentligen tvätta lite 60-gradigt men det är fullt i bastun så det får bli en annan dag. Även diskmaskinen är i full gång och köket är sanerat. Det är inte klokt vilka ryck jag kan få på kvällskvisten. Bara dammsugninen som återstår samt sy i en hängare i en handduk. Det får bli handduken först och sedan ska jag ge mig i kast med dammsugaren. Om jag orkar, vilket jag inte brukar göra. Egentligen är det bara att sätta igång för det är inte alls så motigt när jag väl har börjat.

Av Sofia - 1 augusti 2008 18:31

Idag var jag på besök hos Kajsa i hennes nya lägenhet. Eller ja, det är Kalles lägenhet också. Den var väldigt fin, ljus och fräsch. Synd bara att den saknar balkong, en varm dag som denna. Innan hade jag åkt in till stan och hämtat sushi till lunch. Och så skulle jag försöka mig på att ta en spårvagn till Kajsa men de har ju lagt om alla linjer sen jag bodde i den här staden. Mamma och pappa skickade soliga hälsningar från en ö utanför Strana per telefon och själv tvättar jag lakan. Ska laga till lite kyckling till middag och sedan ta hand om gårdagens tvätt. Roligt man kan ha det en fredagskväll.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards