Alla inlägg under december 2008

Av Sofia - 8 december 2008 12:34

Det blev ingen bra början på den här veckan. Vakande med migrän vilket aldrig är särskilt trevligt. Efter några panodil och mer sömn släppte det dock. Tyvärr hann stora delar av morgonen gå då jag hade tänkt att göra en massa. Sitter nu här framför datorn och gör lite saker som jag har skjutit på en längre tid. Sen blir det lite cykling innan jobbet vid fyra. Får se hur mycket jag hinner plugga också.

Av Sofia - 7 december 2008 22:53

Hemma från en ganska långtråkig kväll på jobbet. Det är inte så många som handlar på söndagskvällarna och då kan det bli lite segt. Men det var ändå skönt att jobba och det gick förvånadsvärt fort ändå. Nu hägrar sängen och sömnen tänkte jag.

Av Sofia - 7 december 2008 15:14

Nu ska jag snart åka och jobba tänkte jag. Ska bli ganska skönt att göra lite nytta idag igen och det är inte lika plågsamt att jobba som att tänka på det. När jag väl är på plats brukar det kännas mycket bättre. Dessutom får jag tänka på pengarna som kommer in under kvällen.

Av Sofia - 7 december 2008 13:27

Det är söndag och jag roar mig med att ta det lugnt och försöka plugga lite, men jag är inte alls motiverad så det går trögt. Jag ska dessutom jobba ikväll så det är ingen större idé att jag drar igång något större projekt precis. Mamma har bakat pepparkakor så det luktar gott i hela huset. Ska nog traska upp en våning och äta några pepparkakor. Igår var jag på stan en sväng med Natalie, det var roligt som vanligt.

Av Sofia - 4 december 2008 22:09

Det är dags att skriva något här har jag hört. Tyvärr har jag inte särskilt mycket roligt att berätta. Var på Freeport idag med mamma. Det blev en vas till mig och lite porslin på Fabriksbutiken. Var även på Kungsmässan en sväng men där köpte vi inget. Men det blev en fika ändå. Idag har jag jobbat kväll och det var helt ok. Ska jobba imorgon också 10-19. Kommer att bli en lång dag så det är lika bra att jag sover nu.

Av Sofia - 1 december 2008 23:09

23 dagar kvar till julafton. Det känns lite overkligt att det redan är den första december. Jag ska ta och sova nu eftersom det är jobb imorgon som gäller. Tur nog bara mellan 10-16.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards