Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Sofia - 24 augusti 2009 20:16

Är det att släpa upp en massa saker på vinden när man har huvudvärk. Den blir inte bättre av att bära tugnt. Hivade bara in allt på vinden och beslutade att det där är ett senare bekymmer. Borde äta något idag även om huvudet bär emot, mat är en förbättrarare av huvudvärk har jag hört. Först ska jag dock dra en sväng med dammsugaren för här är det dammigt. Men nu är allt uppackat och instoppat i skåpen vilket känns bra och ordentligt.

Av Sofia - 24 augusti 2009 19:22

Äntligen är tavlan på plats. Den var lite svår att sätta upp och jag är ännu inte säker på om den hänger rakt. Svårt att se eftersom mina väggar börjer sig. Snygg är den iallafall. Målade av konstnären och min goda vän Veronica Thane.

Av Sofia - 24 augusti 2009 17:25

Nu har mamma åkt och jag försöker få ordning på min lägenhet som fortfarande ser väldigt stökig ut. Funderar på hur jag skall få plats med maten jag köpte idag för det är ganska fullt i mitt skafferi. Och så behöver jag röja på golvet så att jag kommer åt att dammsuga. Men just nu har jag totalt slut på energi och försöker komma igång igen. Det känns alltid bättre när det är klart. Gör jag dessutom klart idag så kan jag börja med skolarbetet imorgon eftersom kursen började idag. Tur nog verkar den ganska lugn i början.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards