Alla inlägg den 22 april 2009

Av Sofia - 22 april 2009 10:13

Jaha, då har datorn man fått låna av pappa för att kunna höra på föreläsningar lagt av. Den vägrar helt enkelt starta och beter sig som min gjorde när den hade kraschat. Men den fungerade när jag fick den. Så nu sitter jag här med en fungerande dator utan ljud och en helkass dator. Får se om jag klarar av kursen utan föreläsningar. Det är ingen som råkar ha en bärbar dator med ljud över som jag kan få låna? Den får gärna fungera också. Nödlösningen är nog annars att sitta om jag hittar en begagnad billig dator på Blocket som ljudet fungerar på.

Av Sofia - 22 april 2009 08:35

Nåja, nästan iallafall. Vaknade vid sju idag av att det stod en lastbil på tomgång utanför mitt fönster så det kändes ganska onödigt att somna om då. Lite skönt att vara uppe tidigt eftersom det känns som man får mer gjort då. Å andra sidan lär jag somna mitt på dagen en stund säkert. I vanlig ordning blir det studier idag och sedan ska jag traska till LiU för att hämta en bok. Borde handla lite mat dessutom och annat roligt. Med andra ord en ganska vanlig onsdag. Nu är det dags för frukost tycker jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards